Enjoying Sydney
31 januari 2010 - Sydney, Australië
Hallo hallo,
Het leven hier gaat zo z'n gangetje. Marcia druk aan de jobhunt en Tessa de hele dag niks doen. Goede verdeling he ;)
Tussendoor doen we ook nog wel wat sociaal met onze huisgenoten: Potje poker spelen, Australia Day vieren, zoiets..
Kijk maar bij de foto's voor een indruk..
T
En iedereen gefeliciteerd met onze koningin natuurlijk!

nah, met een beetje trap lopen hier ben je er zo van af ;-).
Hoe is het in het paradijs?
De vogeltjes beginnen dagelijks met hun ochtend/avond concert.
Tekenen van de beginnende lente, het weer wordt al iets milder in Nederland.
Take care girls mumsy loves you xx
Het gaat wel goed aan de andere kant zie ik. Jullie feesten terwijl wij hard werken. Misschien kom ik binnenkort wel langs ;)