Enjoying Sydney

31 januari 2010 - Sydney, Australië


Hallo hallo,

Het leven hier gaat zo z'n gangetje. Marcia druk aan de jobhunt en Tessa de hele dag niks doen. Goede verdeling he ;)

Tussendoor doen we ook nog wel wat sociaal met onze huisgenoten: Potje poker spelen, Australia Day vieren, zoiets..

Kijk maar bij de foto's voor een indruk..

T

En iedereen gefeliciteerd met onze koningin natuurlijk!

 

Foto’s

6 Reacties

  1. Jurgen:
    1 februari 2010
    Hiep hiep! Hoera!
  2. David:
    1 februari 2010
    leuke fotos! maare...zie ik daar een foto met een hamburger van een fastfoodketen? ttss, als je terug bent herkennen we je niet meer. Donker bruin van kleur en 20 kilo erbij :-P

    nah, met een beetje trap lopen hier ben je er zo van af ;-).
  3. Papa Piet:
    1 februari 2010
    als de lift kaduuk is, is dat geen probleem.. :)
  4. Mumsy:
    4 februari 2010
    Hey partyprinsesjes

    Hoe is het in het paradijs?
    De vogeltjes beginnen dagelijks met hun ochtend/avond concert.
    Tekenen van de beginnende lente, het weer wordt al iets milder in Nederland.

    Take care girls mumsy loves you xx
  5. Ton:
    8 februari 2010
    Hee babes,

    Het gaat wel goed aan de andere kant zie ik. Jullie feesten terwijl wij hard werken. Misschien kom ik binnenkort wel langs ;)
  6. Jurgen:
    10 februari 2010
    Hoi dames! Hoe bevalt de zomer? Ik hoop goed, want hier in up-over (tegenovergestelde van down-under?) is het kanaal voor de derde keer volledig bevroren. Brrrr.... zoals Puxatawny Phil zou zeggen: six more weeks of winter!